Usein kysytyt kysymykset

Mitä toimitus maksaa?

Toimitus on ilmainen 60€ ylittäville tilauksille. Muihin tilauksiin lisätään 5€ suuruinen toimituskulu.

Kuinka pitkä toimitusaika lähetyksillä on?

Toimitusaika tilattaville tuotteillemme on keskimäärin 1-4 arkipäivää. 

Kuinka tuotteet toimitetaan?

Tuotteet toimitetaan Matkahuollon noutopisteisiin, joita ovat esimerkiksi K-Marketit ja R-Kioskit.  

Mihin noutopisteeseen lähetykseni tulee?

Lähetys kuljetetaan postinumerosi perusteella kyseisen postinumeroalueen oletusnoutopisteeseen.

Voinko seurata lähetystä tilaamisen jälkeen?

Saat sähköpostiisi toimitusvahvistuksen, josta löytyy myös Matkahuollon seurantakoodi. Tällä seurantakoodilla pääset seuraamaan lähetyksesi kulkua Matkahuollon sivuilta.

Voinko muokata tilaustani jälkikäteen?

Kun olet suorittanut tilauksen, siirtyy se automaattisesti kerättäväksi ja toimitettavaksi. Jos haluat muokata tilaustasi jälkikäteen, pyydämme ystävällisesti olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@vamsko.fi. Suosittelemme kuitenkin tarkastamaan tilauksen aina huolellisesti ennen tilauksen loppuun viemistä.

Voinko palauttaa tilaukseni?

Tuotteillamme on täysi 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus siitä hetkestä, kun olet vastaanottanut toimituksen. Tuote tulee palauttaa alkaperäispakkauksessaan ja jälleenmyyntikelpoisena. Suosittelemme lukemaan palautusohjeet tilauksen mukana tulleesta palautuslomakkeesta ja verkkosivujemme osto- ja toimitusehdoista. Tuote tulee palauttaa ilmoittamallamme asiakaspalautuskoodilla Matkahuollon noutopisteeseen. Suosittelemme säilyttämään palautuksen yhteydessä saadun kuitin siihen saakka, kunnes palautus on käsitelty.


Voinko palauttaa tilaukseni myymälään?

Voit tehdä palautuksen myös Tampereen kivijalkamyymäläämme. Sinulla tulee tuotetta liikkeeseen palauttaessa olla mukana täytetty palautuslomake ja tuotteen alkuperäispakkaus.


Mistä saan palautustarran?

Palautus tehdään aina ilmoittamallamme asiakaspalautuskoodilla. Asiakaspalautuskoodi löytyy tilauksen mukana tulleesta palautuslomakkeesta. Koodi annetaan Matkahuollon toimipisteessä myyjälle, joka hoitaa palautuksen lähettämisen takaisin VAMSKOlle. Mikäli teet palautuksen kivijalkamyymäläämme, et tarvitse palautustarraa. 

Olen palauttanut tilauksen viikko sitten, mutten ole saanut vielä vahvistusta palautuksen käsittelystä?

Ei hätää, palautuksesi on varmaan vielä käsittelyjonossa. Varmistuaksesi palautuksen saapumisesta meille voit tarkistaa sen Matkahuollon sivuilta, jos sinulla on tallessa palautuksen yhteydessä saatu kuitti. Kuitista löytyy MH-alkuinen seurantakoodi, jonka voit syöttää Matkahuollon etusivulla lähetyksen seurantaan (www.matkahuolto.fi). Ilmoitamme aina sähköpostitse, kun palautus on käsitelty. 

Haluan vaihtaa tuotteen, kuinka toimin?

Valitettavasti emme tarjoa automaattista vaihtoa. Mikäli haluat vaihtaa esim. tuotteen kokoa, voit palauttaa vääränkokoisen tuotteen meille palautusohjeidemme mukaisesti ja tehdä uuden tilauksen normaaliin tapaan verkkokaupastamme. Tuotteiden palautus on ilmaista normaalihintaisille tuotteille. Huomioithan, että alennettujen tuotteiden palautuksista veloitetaan 5 euron palautusmaksu.

Unohdin käyttää alennuskoodin tilausta tehdessä! Voinko vielä saada sen käyttöön?

Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään lisäämään alennuskoodin tilaukseesi, kunhan se on vielä voimassa ja hyväksyttävissä tilaamiisi tuotteisiin. Ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme (asiakaspalvelu@vamsko.fi) ja kerro tilausnumerosi sekä alennuskoodi viestin yhteydessä.

Minulla on ongelmia Klarna-laskun kanssa, kuka osaa auttaa minua?

Suosittelemme ottamaan yhteyttä suoraan Klarnan asiakaspalveluun (09-425997771). Toki myös meidän asiakaspalvelu auttaa parhaan mukaan.

Miten palautus hyvitetään?

Palautusten käsittelyaikamme on enintään 14 vuorokautta siitä, kun olemme vastaanottaneet sen. Saat palautuksestasi ilmoituksen sähköpostiin, jonka jälkeen hyvitys tehdään maksutavan mukaisesti.
Tuotteiden palautus on täysin ilmaista normaalihintaisille tuotteille. 

HUOM! Alennettujen tuotteiden palautuksista veloitetaan aina 5€ palautusmaksu, joka vähennetään hyvitettävästä summasta.

En hakenut tilaustani ja se lähetettiin takaisin, mitä teen?

Jos et ole noutanut pakettiasi 7 päivän kuluessa sen saapumisesta lähetys palautuu takaisin varastollemme noutamattomana tilauksena. Veloitamme noutamattomista tilauksista 15€ korvauksena toimitus- ja yleiskustannuksista.

Tilaamani tuote oli viallinen, mitä teen?

Kaikissa reklamaatio-tilanteissa tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse asiakaspalvelu@vamsko.fi. Käsittelyn nopeuttamiseksi olisi hyvä laittaa sähköpostiviestiin sekä tilausnumerosi että kuva viallisesta tuotteesta.

Voinko tilata tuotteita yritykselle?

Tuotteiden tilaaminen yritykselle onnistuu samalla tavalla kuin kuluttajanakin. Laskulla tilatessa tulee syöttää kassalla yrityksen tiedot.

Haluan sovittaa tuotetta myymälässä, missä tämä onnistuu?

VAMSKOn kivijalkamyymälä löytyy Tampereelta osoitteesta Hämeenkatu 17. Kivijalkamyymälä palvelee ma-ti klo 11-18, ke-pe klo 10-18 sekä lauantaisin klo 10-17. 

    • Olet offline-tilassa. Korjaa yhteysongelmasi jatkaaksesi ostoksia.