Usein kysytyt kysymykset

Mitä toimitus maksaa?

Toimitus on ilmaista, kun tilauksen kokonaissumma on yli 60€. Mikäli kokonaissumma jää alle 60€, toimitusmaksu on 3,95€.


Kuinka pitkä toimitusaika lähetyksillä on?

Toimitusaika tilattaville tuotteillemme on keskimäärin 1-2 arkipäivää. 


Kuinka tuotteet toimitetaan?

Tuotteet toimitetaan Matkahuollon noutopisteisiin, joita ovat esimerkiksi K-Marketit, Siwat, Valintatalot ja R-Kioskit. Tuotteet toimitetaan aina automaattisesti sinua lähimpään noutopisteeseen. 


Voinko seurata lähetystä tilaamisen jälkeen?

Voit – saat sähköpostiisi toimitusvahvistuksen, josta löytyy myös Matkahuollon seurantakoodi. Tällä seurantakoodilla pääset seuraamaan lähetyksesi kulkua Matkahuollon sivuilta.


Voinko muokata tilaustani jälkikäteen?

Kun olet suorittanut tilauksen, siirtyy se automaattisesti kerättäväksi ja toimitettavaksi. Jos haluat muokata tilaustasi jälkikäteen, pyydämme ystävällisesti olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Suosittelemme kuitenkin tarkastamaan tilauksen aina huolellisesti ennen tilauksen lähettämistä.


Voinko palauttaa tilaukseni?

Tuotteillamme on täysi 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus siitä hetkestä, kun olet vastaanottanut toimituksen. Tuote tulee palauttaa alkaperäispakkauksessaan ja jälleenmyyntikelpoisena. Suosittelemme lukemaan palautusohjeet tilauksen mukana tulleesta palautuslomakkeesta ja verkkosivujemme osto- ja toimitusehdoista. Tuote tulee palauttaa ilmoittamallamme asiakaspalautuskoodilla Matkahuollon noutopisteeseen. Suosittelemme säilyttämään palautuksen yhteydessä saadun kuitin siihen saakka, kunnes palautus on otettu käsittelyyn.


Mistä saan palautustarran?

Palautus tehdään aina ilmoittamallamme asiakaspalautuskoodilla. Asiakaspalautuskoodi löytyy tilauksen mukana tulleesta palautuslomakkeesta. Koodi annetaan matkahuollon toimipisteessä myyjälle, joka hoitaa palautuksen lähettämisen takaisin Vamokselle.


Olen palauttanut tilauksen viikko sitten, mutten ole saanut vielä hyvitystä?

Ei hätää, palautuksesi on varmaan vielä käsittelyjonossa. Varmistuaksesi palautuksen saapumisesta meille voit tarkistaa sen Matkahuollon sivuilta, jos sinulla on tallessa palautuksen yhteydessä saatu kuitti. Kuitista löytyy MH-alkuinen seurantakoodi, jonka voit syöttää Matkahuollon etusivulla lähetyksen seurantaan (www.matkahuolto.fi). Ilmoitamme aina sähköpostitse, kun palautus on otettu käsittelyyn. 


Haluan vaihtaa tuotteen, kuinka toimin?

Pakkaa ja palauta tuotteet palautusohjeiden mukaisesti, muista myös tehdä palautuspyyntö, vaikka kyseessä on vaihtotilaus. Vaihtoa varten on tehtävä uusi tilaus verkkokaupastamme. Suosittelemme tekemään uuden tilauksen, sillä näin saat varmasti haluamasi tuotteet. Voit vaihtaa tuotteen kokoa tai valita kokonaan uuden tuotteen. 


Minulla on ongelmia Klarna-laskun kanssa, kuka osaa auttaa minua?

Suosittelemme ottamaan yhteyttä suoraan Klarnan asiakaspalveluun (09-425997771). Toki myös meidän asiakaspalvelu auttaa parhaamme mukaan.


Miten palautus hyvitetään?

Palautusten käsittelyaikamme on enintään 14 vuorokautta siitä, kun olemme vastaanottaneet sen. Saat palautuksestasi ilmoituksen sähköpostiin, jonka jälkeen hyvitys tehdään maksutavan mukaisesti. Jos palautat koko tilauksen, myös mahdollinen toimitusmaksu 3,95€ palautetaan.


En hakenut tilaustani ja se lähetettiin takaisin, mitä teen?

Jos et ole noutanut pakettiasi 14 päivän kuluessa sen saapumisesta, sinulta veloitetaan 15 € korvauksena toimitus- ja yleiskustannuksista.


Tilaamani tuote oli viallinen, mitä teen?

Kaikissa reklamaatio-tilanteissa tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai puhelimitse. Käsittelyn nopeuttamiseksi olisi hyvä laittaa kuva viallisesta tuotteesta sähköpostitse.


Voinko tilata tuotteita yritykselle?

Tuotteiden tilaaminen yritykselle onnistuu samalla tavalla kuin kuluttajanakin. Laskulla tilatessa tulee syöttää kassalla yrityksen tiedot.


Haluan sovittaa tuotetta myymälässä, missä tämä onnistuu?

VAMSKOn kivijalkamyymälä löytyy Tampereelta osoitteesta Hämeenkatu 17. Kivijalkamyymälä palvelee arkisin klo 10-19 sekä lauantaisin 10-17. 

    • Olet offline-tilassa. Korjaa yhteysongelmasi jatkaaksesi ostoksia.