Osto- ja toimitusehdot

Yleistä

Seuraavat ehdot ovat voimassa, kun ostat VAMSKO verkkokaupan kautta. 

Sopimus tehdään sinun ja Bella Luna Oy:n , 0626766-2, (”VAMSKO”) välillä, Heikinpolvenkatu 1, 37150 Nokia. VAMSKO noudattaa kuluttajansuojalaissa säädettyjä suosituksia. Ostamalla ja tilaamalla VAMSKO nettikaupasta hyväksyt ehtomme. 

Kaikkiin hintoihin sisältyy ALV 24%. VAMSKO pidättää oikeuden korjata virheellisiä hintoja. Kirjoitusvirheitä saattaa esiintyä. 

Jos tilauksesi on käsittelyssä, voit edelleen muuttaa tilaustasi ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse asiakaspalvelu@vamsko.fi. Jos varaston keräilylista on jo tulostettu tai tilauksesi on jo lähetetty, et valitettavasti voi enää muuttaa tilaustasi. Voit toki aina käyttää 14 päivän palautusoikeuttasi sen jälkeen, kun olet vastaanottanut pakettisi.  Alennusmyynneistä johtuen pienet viiveet ovat mahdollisia toimituksissa.

Varaamme oikeuden kirjoitusvirheisiin, virheellisiin tuotekuvauksiin, loppuunmyyntiin sekä ylivoimaisiin esteisiin. VAMSKO pidättää oikeuden valikoimamuutoksiin, virheellisiin varastonsaldoihin sekä loppuunmyytyihin tuotteisiin. Teemme kaikkemme, jotta tuotekuvat mahdollisimman hyvin vastaisivat todellisia tuotteita ja niiden sävyjä. Emme kuitenkaan voi taata, että kuvien esillepano on todenmukainen kaikilla näyttöasetuksilla. 

Jos olet alle 18-vuotias, tarvitset huoltajan hyväksynnän tilauksen tekemiseen. 

VAMSKO pidättää oikeuden perua tilaus epäillessään petosta. Kaikki petosepäilyt ilmoitetaan poliisille. 

Me VAMSKOlla pidämme huolta yksityisyydestäsi, kun käytät palveluitamme. Voit lukea tietosuojakäytäntömme TÄÄLTÄ.

 

Toimitusehdot
Toimitusehdot ovat muuttuneet 7.6.2019.

Yli 60€ tilauksiin ilmainen toimitus. Mikäli tilauksen arvo on vähemmän kuin 60€, lisäämme tilauskohtaisina toimituskuluina 3,95€.

Ilmainen palautus normaalihintaisille tuotteille.

Toimitusaika keskimäärin 1-2 arkipäivää!

Kun olet tehnyt tilauksen VAMSKO -verkkokaupassa, saat tilausvahvistuksen siihen sähköpostiosoitteeseen, minkä olet ilmoittanut tilauksen yhteydessä. Tarkistathan ystävällisesti, että tilausvahvistuksen tiedot ovat oikein. Jos huomaat tilausvahvistuksessa virheen, ota viipymättä yhteyttä asiakaspalveluun asiakaspalvelu@vamsko.fi

Toimitukset lähetetään paketteina Matkahuollon noutopisteisiin. Kun pakettisi on saapunut noutopisteeseen, saat noutoilmoituksen tekstiviestitse, joten on tärkeää, että olet ilmoittanut puhelinnumerosi oikein. Tarvitset noutoilmoituksen (tai lähetystunnuksen) sekä henkilöllisyystodistuksen noutaaksesi pakettisi.

Kun tilaus on lähetetty varastoltamme, saat sähköpostiisi toimitusvahvistuksen, josta löytyy tilauksen seurantakoodi. Voit jäljittää pakettisi sen avulla Matkahuollon sivuilta.

Asiakkaan vastuulla on ottaa VAMSKOn asiakaspalveluun yhteyttä, mikäli noutoilmoitus ei saavu Matkahuollolta tai myymälästämme.

Jos jo pakettia noutaessasi huomaat, että tilauksesi on vahingoittunut, älä vastaanota tilausta. Pyydä virkailijaa merkitsemään pakettiin, että paketti on vahingoittunut toimituksessa ja pyydä palauttamaan paketti VAMSKOlle. Ilmoita vahingosta asiakaspalveluun ja käsittelemme toimituksesi heti sen saavuttua meille. 

Sinulla on 14 päivää aikaa noutaa pakettisi noutopisteestä. Ellet nouda pakettiasi 14 päivän sisällä, toimitus palautetaan varastolle. Noutamattomasta paketista veloitamme 15 € käsittelykulun maksutavan mukaisesti. Siksi on erityisen tärkeää, että olet ilmoittanut puhelinnumerosi sekä osoitteesi oikein eikä toimitusta palauteta virheellisten tietojen vuoksi. Jos muutat mielesi, etkä halua tilaamasi tuotteita, sinun on kuitenkin noudettava pakettisi ja palautettava se tavallisen palautuksen tapaan. Ellei pakettia noudeta, käsitellään se automaattisesti noutamattomana lähetyksenä, josta veloitamme 15 €.

 

Maksuehdot

MASH lasku

Mash on turvallinen, nopea ja helppo tapa maksaa ostokset verkkokaupassa. Mash-laskulla saat tilaukseesi 60 päivää korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Mash-laskusta ei tule lisäkuluja tilaukseen. Mikäli mieleesi herää kysyttävää, asiakaspalvelumme kertoo mielellään lisää Mash-laskusta maksutapana! Yhteistyössä MASHin kanssa tarjoamme asiakkaillemme täysin kuluttoman laskun 60 päivän maksuajalla!

Maksuaika alkaa siitä, kun saat toimitusvahvistuksen. Kun valitset maksutavaksi laskun, tarkistetaan luottotietosi henkilötunnuksesi avulla. Jos Mash hyväksyy luottokelpoisuutesi, voit maksaa laskulla. Lasku lähetetään ilmoittamaasi postiosoitteeseen, joten on tärkeää, että osoite ilmoitetaan oikein. Huomioithan, että Mash- lasku ei ole mahdollinen alle 10 euron tilauksiin.

MASH osamaksu

Yhteistyössä MASHin kanssa tarjoamme myös osamaksuvaihtoehdon. Valitessasi tämän vaihtoehdon luottokelpoisuutesi tarkistetaan, tehdään luottokysely henkilötunnuksesi perusteella. Jos Mash hyväksyy luottokelpoisuutesi, voit ostaa osamaksulla.

Käsittelymaksu: 3,90 € / kk

Vuosikorko: 19,90 %

Muut kulut: ei muita kuluja

Lue enemmän ehdoista Mash:n omilta sivuilta. 

Klarna lasku

Yhteistyössä Klarnan kanssa tarjoamme asiakkaillemme laskunmaksun 14 päivän maksuajalla. Maksuaika alkaa siitä, kun saat toimitusvahvistuksen. Kun valitset maksutavaksi laskun, tarkistetaan luottotietosi henkilötunnuksesi avulla. Jos Klarna hyväksyy luottokelpoisuutesi, voit maksaa laskulla. Lasku lähetetään ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen, joten on tärkeää, että sähköposti ilmoitetaan oikein. 

Klarna tili/osamaksu 

Yhteistyössä Klarnan kanssa tarjoamme myös osamaksuvaihtoehdon käyttämällä Klarna-tiliä. Valitessasi tämän vaihtoehdon luottokelpoisuutesi tarkistetaan, tehdään luottokysely henkilötunnuksesi perusteella. Jos Klarna hyväksyy luottokelpoisuutesi, voit ostaa osamaksulla. Saat Klarnalta laskun kotiin ostotapahtumaa seuraavan kuukauden noin 10. päivänä ja silloin maksat edellisen kuukauden ostot. Sinulla on siis vähintään 30 päivää ensimmäiseen osamaksutapahtumaan. Lue enemmän ehdoista Klarnan omilta sivuilta.

Verkkopankki

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Verifone Finland Oy yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa.  Verifone Finland Oy ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii kuten perinteinen verkkomaksaminen.

Korttimaksu

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, maksuliikenteen palveluntarjoana toimii Verifone. Korttimaksuun liittyvistä reklamaatioista vastaa Verifone Finland Oy.

Verifone Finland Oy toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja
Verifone Finland Oy:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Verifone Finland Oy on myös maksun saaja.

Verifone Finland Oy, y-tunnus: 2122839-7
Vantaankoskentie 14
01670 VANTAA,
Asiakaspalvelu: 0600 01 02 03

Palautukset

Palautus on ilmaista
*
*Aletuotteiden palautusmaksu on 5€

Tilauksen vastaanottamisesta sinulla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Voit palauttaa yksittäisen tuotteen tai koko tilauksen. Mahdolliset toimituskulut palautetaan, mikäli asiakas palauttaa koko tilauksen. Muista, että sekä tuotteen että tuotteen alkuperäispakkauksen on oltava uudenveroiset palauttaessasi tuotteet. 

 Palautuksen hyväksymisen ehdot: 

•Tuotteen on oltava käyttämätön ja uudenveroinen. Jos tuotteessa on merkkejä käytöstä, palautusta ei hyväksytä.

•Huolehdithan tuotteita sovittaessa, ettei niihin tartu eläinten karvoja. Mikäli tuotteessa on eläinten karvoja/pölyä, emme voi ottaa tuotetta enää vastaan. 

•Tuote ei saa olla vahingoittunut. Pakkaa tuote huolellisesti kuljetuksen ajaksi. Älä kuitenkaan teippaa kenkälaatikkoa. Teipatuista kenkälaatikoista veloitamme 5€.

Jos palautettu tuote ei täytä ylläolevia ehtoja, lähetämme tuotteen takaisin sinulle ja veloitamme 10€ toimitus- ja käsittelymaksun. 

 

Näin palautat tuotteen: 

1. Täytä paketin mukana tullut palautuslomake ja pakkaa lomake yhdessä tuotteen (alkuperäispakkauksessa) kanssa kestävään pakkaukseen. Mikäli palautuslomaketta ei lähetetä palautuksen yhteydessä, emme voi käsitellä palautusta. 

2. Luo palautusilmoitus Vamos Kenkäkaupan sivuilla kirjautumalla sisään asiakastilillesi. Jos et ole luonut tiliä tilausta tehdessäsi, voit rekisteröidä palautuksen täältä: https://vamsko.fi/palautusilmoitus - Tämän jälkeen voit viedä palautuksen Matkahuollon toimipisteeseen. Palautuspyynnön luomisesta ei tule erillistä sähköposti-ilmoitusta. 

3. Suojaa kenkälaatikko(t) muovipussilla huolellisesti.

4. Vie paketti Matkahuollon toimipisteeseen ja kerro asiakaspalvelijalle asiakaspalautuskoodi. Löydät koodin palautuslomakkeesta tai kysymällä asiakaspalvelustamme.

5. Säilytä palautuksen yhteydessä saatu kuitti siihen saakka, kunnes palautuksesi on otettu käsittelyyn. Kuitti on tosite siitä, että palautus on tehty.

6. HUOM! Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, on tärkeää, että siirrät laskun eräpäivää eteenpäin tai ilmoitat Klarnalle palautuksestasi.

7. Käsittelemme palautuksen enintään 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet sen varastollamme.

8. Hyvitys tapahtuu maksutavan mukaisesti.

Jos saat väärän tai virheellisen tuotteen lähetä tuote takaisin käyttäen paketin mukana tullutta palautuslomaketta.  Jos lomake on hävinnyt, ota ystävällisesti yhteyttä VAMSKOn Asiakaspalveluun saadaksesi uuden.  

Puutteelliset tai toimituksessa vahingoittuneet tuotteet korvataan mahdollisuuksien mukaan uudella tuotteella. Ellemme pysty tarjoamaan vastaavaa tuotetta, palautamme rahasi kokonaisuudessaan, toimitusmaksut mukaan lukien. 

Palautusehtojen vastaisia palautuksia säilytämme 60 vuorokautta, mikäli emme saa heti yhteyttä asiakkaaseen. 

Kiistatapauksissa noudatamme Kuluttajaviraston suosituksia.

Tuotteen vaihtaminen

Jos haluat vaihtaa esim. tilaamasi tuotteen kokoa, voit palauttaa vääränkokoisen tuotteen ilmaiseksi Vamskolle ja tehdä uuden tilauksen heti Vamsko-verkkokaupassa. Tällöin näet välittömästi, onko tuote saatavilla haluamassasi koossa tai värissä ja saat uuden tuotteen 1-2 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Hyvitämme palauttamasi tuotteen hinnan sinulle, kun olemme käsitelleet palautuksesi.

Reklamaatio

Mikäli tuotteesta ilmenee virhe, ota aikailematta yhteys asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@vamsko.fi

1.Reklamaatiot tulee tehdä kirjallisena, sekä toimittaa liittenä kuvat reklamaatiota koskevasta virheestä osoitteeseen asiakaspalvelu@vamsko.fi

2.Tuotteillamme on normaali kuluttajansuojalain mukainen takuu.

3.Takuu ei koske väärinkäytöstä aiheutuneita vaurioita.

4.Takuu ei koske asiakkaan huolimattomuudesta johtuvia vahinkoja.

5.Takuu ei koske kuluvien pintojen yhteydessä tapahtuvaa kulumista, kankaiden kulumista, käyttövenymistä tai käytöstä johtuvaa värien himmenemistä koskevia reklamaatioita.

6.Takuun piiriin ei kuulu myöskään, jos kysymyksessä on tuote, joiden yhteydessä mainitaan tuotteen ominaisuuksiin kuuluvan kuluneen näköinen viimeistely tai erikseen mainitut muut poikkeavat asiat.

 
Takaisinmaksu

Maksaessamme rahasi takaisin, käytämme ensisijaisesti aina samaa maksutapaa kuin millä maksoit tilauksesi. 

Korttimaksuissa ja suoraveloitusmaksuissa varat palautetaan samalle kortille tai tilille, millä maksoit tilauksesi. Takaisinmaksu tapahtuu yleensä kahden arkipäivän kuluessa siitä, kun palautuksesi on vastaanotettu, käsitelty ja hyväksytty. Sen jälkeen kestää vielä muutama pankkipäivä ennen kuin varat näkyvät tililläsi. 

Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, laskusummastasi vähennetään palautuksesi arvo kahden arkipäivän kuluessa siitä, kun palautus on vastaanotettu, käsitelty ja hyväksytty. Olet vastuussa maksusta kunnes VAMSKO on vastaanottanut ja hyväksynyt palautuksesi. HUOM! Suosittelemme, että pidennät maksuaikaasi, ettei sinulle kerry myöhästymismaksuja. 

Käsittelyaika palautuksiin ja takaisinmaksuun on enintään 14 vuorokautta siitä kun vastaanotamme palautuksen varastollamme. 

Rekisteriseloste

Henkilötietolaki (523/99) 10 § Laatimispvm: 7.1.2010

1. Rekisterin pitäjä
Bella Luna Oy
Heikinpolventie 1
37150 Nokia
Puh. 010 420 6500
Y: 0626766-2

2. Rekisterin nimi
Vamsko verkkokaupan asiakasrekisteri

3. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus (rekisterin käyttötarkoitus)
Verkkokaupan tilausten toimittaminen ja kanta-asiakasrekisterin ylläpitäminen.

4. Rekisterin tietosisältö
Henkilön nimi, kotipaikkakunta, sähköpostiosoite, käyttäjätunnus, tilaushistoria

5. Säännönmukaiset tietojen luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle
Tietoja ei luovuteta Vamskon ulkopuolelle.

    • Olet offline-tilassa. Korjaa yhteysongelmasi jatkaaksesi ostoksia.