TARVITSETKO APUA?


Klikkaa aihealuetta, josta haluat saada lisätietoja!

TOIMITUKSET
MAKSAMINEN
PALAUTUKSET
ALENNUSKOODIT
KOKOTAULUKKO


Osto- ja toimitusehdot

Yleistä

Seuraavat ehdot ovat voimassa, kun ostat VAMSKO verkkokaupan kautta. 

Sopimus tehdään sinun ja Bella Luna Oy:n , 0626766-2, (”VAMSKO”) välillä, Heikinpolvenkatu 1, 37150 Nokia. VAMSKO noudattaa kuluttajansuojalaissa säädettyjä suosituksia. Ostamalla ja tilaamalla VAMSKO nettikaupasta hyväksyt ehtomme. 

Kaikkiin hintoihin sisältyy ALV 24%. VAMSKO pidättää oikeuden korjata virheellisiä hintoja. Kirjoitusvirheitä saattaa esiintyä. 

Jos tilauksesi on käsittelyssä, voit edelleen muuttaa tilaustasi ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse asiakaspalvelu@vamsko.fi. Jos varaston keräilylista on jo tulostettu tai tilauksesi on jo lähetetty, et valitettavasti voi enää muuttaa tilaustasi. Voit toki aina käyttää 14 päivän palautusoikeuttasi sen jälkeen, kun olet vastaanottanut pakettisi.  Alennusmyynneistä johtuen pienet viiveet ovat mahdollisia toimituksissa.

Varaamme oikeuden kirjoitusvirheisiin, virheellisiin tuotekuvauksiin, loppuunmyyntiin sekä ylivoimaisiin esteisiin. VAMSKO pidättää oikeuden valikoimamuutoksiin, virheellisiin varastonsaldoihin sekä loppuunmyytyihin tuotteisiin. Teemme kaikkemme, jotta tuotekuvat mahdollisimman hyvin vastaisivat todellisia tuotteita ja niiden sävyjä. Emme kuitenkaan voi taata, että kuvien esillepano on todenmukainen kaikilla näyttöasetuksilla. 

Jos olet alle 18-vuotias, tarvitset huoltajan hyväksynnän tilauksen tekemiseen. 

VAMSKO pidättää oikeuden perua tilaus epäillessään petosta. Kaikki petosepäilyt ilmoitetaan poliisille. 

Me VAMSKOlla pidämme huolta yksityisyydestäsi, kun käytät palveluitamme. Voit lukea tietosuojakäytäntömme TÄÄLTÄ.


Toimitusehdot

Toimitusehdot ovat muuttuneet 05.05.2020.


Yli 60€ tilauksiin ilmainen toimitus. Mikäli tilauksen arvo on vähemmän kuin 60€, lisäämme tilauskohtaisina toimituskuluina 5€.

Ilmainen palautus normaalihintaisille tuotteille.

Toimitusaika keskimäärin 1-4 arkipäivää!


Kun olet tehnyt tilauksen VAMSKO -verkkokaupassa, saat tilausvahvistuksen siihen sähköpostiosoitteeseen, minkä olet ilmoittanut tilauksen yhteydessä. Tarkistathan ystävällisesti, että tilausvahvistuksen tiedot ovat oikein. Jos huomaat tilausvahvistuksessa virheen, ota viipymättä yhteyttä asiakaspalveluun asiakaspalvelu@vamsko.fi. Asiakas on vastuussa kaikista annetuissa tiedoissa olevista virheistä.

Toimitukset lähetetään paketteina Matkahuollon noutopisteisiin. Kun pakettisi on saapunut noutopisteeseen, saat noutoilmoituksen tekstiviestitse, joten on tärkeää, että olet ilmoittanut puhelinnumerosi oikein. Tarvitset noutoilmoituksen (tai lähetystunnuksen) sekä henkilöllisyystodistuksen noutaaksesi pakettisi.

Kun tilaus on lähetetty varastoltamme, saat sähköpostiisi toimitusvahvistuksen, josta löytyy tilauksen seurantakoodi. Voit jäljittää pakettisi sen avulla Matkahuollon sivuilta.

Asiakkaan vastuulla on ottaa VAMSKOn asiakaspalveluun yhteyttä, mikäli noutoilmoitus ei saavu Matkahuollolta tai myymälästämme.

Jos jo pakettia noutaessasi huomaat, että tilauksesi on vahingoittunut, älä vastaanota tilausta. Pyydä virkailijaa merkitsemään pakettiin, että paketti on vahingoittunut toimituksessa ja pyydä palauttamaan paketti VAMSKOlle. Ilmoita vahingosta asiakaspalveluun ja käsittelemme toimituksesi heti sen saavuttua meille. 

Sinulla on 7 päivää aikaa noutaa pakettisi noutopisteestä. Ellet nouda pakettiasi 7 päivän sisällä, toimitus palautetaan varastolle. Noutamattomasta paketista veloitamme 15 € käsittelykulun maksutavan mukaisesti. Siksi on erityisen tärkeää, että olet ilmoittanut puhelinnumerosi sekä osoitteesi oikein eikä toimitusta palauteta virheellisten tietojen vuoksi. Jos muutat mielesi, etkä halua tilaamasi tuotteita, sinun on kuitenkin noudettava pakettisi ja palautettava se tavallisen palautuksen tapaan. Ellei pakettia noudeta, käsitellään se automaattisesti noutamattomana lähetyksenä, josta veloitamme 15 €.

Mikäli valitset noutotavaksi noudon Tampereen myymälästämme, on sinulle 14 vuorokautta aikaa noutaa tilaus. Tarvitset lähetyksen noutamiseen kuvallisen henkilöllisyystodistuksen. 

 

Maksuehdot

Klarna Checkout (Käytettävissä tilauksiin 27.2.2020 klo 14:00 lähtien)

Voit maksaa tilauksesi VISA-, Mastercard- tai VISA Electron -kortilla. Korttimaksut käsittelee yhteistyökumppanimme Klarna AB nopean ja turvallisen maksamisen varmistamiseksi. Voit maksaa tilauksen myös Klarnan kautta luotolla, laskulla tai jakamalla maksun eriin. 

Klarnan maksutavat

Yhdessä Klarna Bank AB:n kanssa (Sveavägen 46, 111 34 Tukholma, Ruotsi) tarjoamme seuraavia maksutapoja, joissa maksu tehdään suoraan Klarnalle:

  • Lasku: maksuaika on 14 vuorokautta tuotteiden toimituksesta. Klarna-laskun ehdot ovat saatavilla täällä
  • Joustava erämaksu: voit maksaa ostoksesi joustavasti kuukausierissä, joiden suuruus on vähintään 1/100 velan määrästä (kuitenkin aina vähintään 5,00 EUR mukaan lukien korko jäljellä olevalle velalle).
  • Kiinteä erämaksu: voit valita kassalla eri kuukausierävaihtoehdoista. Erät pienenevät kuukausittain sitä mukaa, kun maksamatta oleva luottosumma pienenee.
  • Kampanjalasku: jos oston yhteydessä on tarjottu mahdollisuutta pidennettyyn 1–3 kuukauden maksuaikaan aloitusmaksua vastaan (esim. “Osta nyt, maksa helmikuussa”), voit maksaa ostokset kampanjalaskun ehtojen mukaisesti.
  • Joustavan erämaksun, kiinteän erämaksun ja kampanjalaskun ehdot löydät täältä ja vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot täältä

Lisätietoa Klarnan palveluista löydät osoitteesta klarna.com.  
Klarna käsittelee henkilötietojasi soveltuvan lainsäädännön ja Klarnan tietosuojaselosteen mukaisesti.  
Jos sinulla on kysyttävää maksustasi, ota yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun.

Verkkopankki (Koskee tilauksia, jotka tehty 27.2.2020 klo 14:00 mennessä)

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Verifone Finland Oy yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa.  Verifone Finland Oy ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii kuten perinteinen verkkomaksaminen.

Korttimaksu (Koskee tilauksia, jotka tehty 27.2.2020 klo 14:00 mennessä)

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, maksuliikenteen palveluntarjoana toimii Verifone. Korttimaksuun liittyvistä reklamaatioista vastaa Verifone Finland Oy.

Verifone Finland Oy toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja
Verifone Finland Oy:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Verifone Finland Oy on myös maksun saaja.

Verifone Finland Oy, y-tunnus: 2122839-7
Vantaankoskentie 14
01670 VANTAA,
Asiakaspalvelu: 0600 01 02 03

 

Palautukset

Palautus on ilmaista
*
*Aletuotteiden palautusmaksu on 5€. Huom! Mikäli olet käyttänyt alennuskoodia normaalihintaiseen tuotteeseen, ei palautusmaksua peritä.

Tilauksen vastaanottamisesta sinulla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Voit palauttaa yksittäisen tuotteen tai koko tilauksen. Mahdolliset toimituskulut palautetaan, mikäli asiakas palauttaa koko tilauksen. Huom! Lisäpalveluita kuten kotiinkuljetusta ei hyvitetä palauttaessa tuotteita tilaukselta. Muista, että sekä tuotteen että tuotteen alkuperäispakkauksen on oltava uudenveroiset palauttaessasi tuotteet. 

Voit tehdä palautuksen myös Tampereen kivijalkamyymäläämme. Sinulla tulee tuotetta liikkeeseen palauttaessa olla mukana täytetty palautuslomake ja tuotteen alkuperäispakkaus. 


Palautuksen hyväksymisen ehdot: 

•Tuotteen on oltava käyttämätön ja uudenveroinen. Jos tuotteessa on merkkejä käytöstä, palautusta ei hyväksytä. Huom! Myös tuotteen pohjan tulee olla puhdas.

•Huolehdithan tuotteita sovittaessa, ettei niihin tartu eläinten karvoja. Mikäli tuotteessa on eläinten karvoja/pölyä, emme voi ottaa tuotetta enää vastaan. 

•Tuote ei saa olla vahingoittunut. Pakkaa tuote huolellisesti kuljetuksen ajaksi. Älä kuitenkaan teippaa kenkälaatikkoa. Teipatuista tai puuttuvista kenkälaatikoista veloitamme 5€.

Jos palautettu tuote ei täytä ylläolevia ehtoja, lähetämme tuotteen takaisin sinulle ja veloitamme 10€ toimitus- ja käsittelymaksun. 


Näin palautat tuotteen: 

1. Täytä paketin mukana tullut palautuslomake ja pakkaa lomake yhdessä tuotteen (alkuperäispakkauksessa) kanssa kestävään pakkaukseen. Mikäli palautuslomaketta ei lähetetä palautuksen yhteydessä, emme voi käsitellä palautusta. 

2. Suojaa kenkälaatikko(t) muovipussilla huolellisesti.

3. Vie paketti Matkahuollon toimipisteeseen ja kerro asiakaspalvelijalle asiakaspalautuskoodi. Löydät koodin palautuslomakkeesta tai kysymällä asiakaspalvelustamme.

4. Säilytä palautuksen yhteydessä saatu kuitti siihen saakka, kunnes palautuksesi on otettu käsittelyyn. Kuitti on tosite siitä, että palautus on tehty.

5. HUOM! Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, on tärkeää, että siirrät laskun eräpäivää eteenpäin tai ilmoitat Klarnalle palautuksestasi.

6. Käsittelemme palautuksen enintään 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet sen varastollamme. 

7. Hyvitys tapahtuu maksutavan mukaisesti.

8. Kun palautuksesi on käsitelty, saat sähköpostiisi vahvistuksen. 

Puutteelliset tai toimituksessa vahingoittuneet tuotteet korvataan mahdollisuuksien mukaan uudella tuotteella. Ellemme pysty tarjoamaan vastaavaa tuotetta, palautamme rahasi kokonaisuudessaan, toimitusmaksut mukaan lukien. 

Palautusehtojen vastaisia palautuksia säilytämme 60 vuorokautta, mikäli emme saa heti yhteyttä asiakkaaseen. 

Kiistatapauksissa noudatamme Kuluttajaviraston suosituksia.


Tuotteen vaihtaminen

Valitettavasti emme tarjoa automaattista vaihtoa. Mikäli haluat, voit kuitenkin palauttaa vääränkokoisen tuotteen Vamskolle ja tehdä uuden tilauksen heti Vamsko-verkkokaupassa. Tällöin näet välittömästi, onko tuote saatavilla haluamassasi koossa tai värissä ja saat uuden tuotteen 1-4 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Mikäli uuden tilauksen arvo on vähemmän kuin 60€, lisäämme tilauskohtaisina toimituskuluina 5€.

Hyvitämme palauttamasi tuotteen hinnan sinulle, kun olemme käsitelleet palautuksesi. Mikäli palautat koko tilauksen, hyvitämme sinulle myös toimituskulut. Tuotteiden palauttaminen on ilmaista normaalihintaisille tuotteille. Huomioithan, että alennettujen tuotteiden palautuksista veloitetaan 5 euron palautusmaksu.

Mikäli olet käyttänyt tilaukseesi alennuskoodin, ole yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@vamsko.fi

Jos saat väärän tai virheellisen tuotteen, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@vamsko.fi. Liitä mukaan kuva virheellisestä tuotteesta ja tilausnumerosi.


Reklamaatio

Mikäli tuotteesta ilmenee virhe, ota aikailematta yhteys asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@vamsko.fi

1.Reklamaatiot tulee tehdä kirjallisena, sekä toimittaa tilausnumerosi ja liittenä kuvat reklamaatiota koskevasta virheestä osoitteeseen asiakaspalvelu@vamsko.fi

2.Tuotteillamme on normaali kuluttajansuojalain mukainen takuu.

3.Takuu ei koske väärinkäytöstä aiheutuneita vaurioita.

4.Takuu ei koske asiakkaan huolimattomuudesta johtuvia vahinkoja.

5.Takuu ei koske kuluvien pintojen yhteydessä tapahtuvaa kulumista, kankaiden kulumista, käyttövenymistä tai käytöstä johtuvaa värien himmenemistä koskevia reklamaatioita.

6.Takuun piiriin ei kuulu myöskään, jos kysymyksessä on tuote, joiden yhteydessä mainitaan tuotteen ominaisuuksiin kuuluvan kuluneen näköinen viimeistely tai erikseen mainitut muut poikkeavat asiat.

Pyrimme aina ensisijaisesti korjaamaan tuotteet. 


Takaisinmaksu

Maksaessamme rahasi takaisin, käytämme ensisijaisesti aina samaa maksutapaa kuin millä maksoit tilauksesi. Korttimaksuissa ja suoraveloitusmaksuissa varat palautetaan samalle kortille tai tilille, millä maksoit tilauksesi.

Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, laskusummastasi vähennetään palautuksesi arvo kahden arkipäivän kuluessa siitä, kun palautus on vastaanotettu, käsitelty ja hyväksytty. Tämän jälkeen saat Klarnalta automaattisesti päivitetyn laskun, joka sisältää myös ohjeet maksun suorittamisesta, mikäli
sinulla on jäljellä olevaa saldoa. 

Olet vastuussa maksusta, kunnes VAMSKO on vastaanottanut ja hyväksynyt palautuksesi. HUOM! Suosittelemme, että ilmoitat Klarnalla palautuksestasi joko kirjautumalla Klarnan omille sivuillesi, Klaran appiin tai Klarnan asiakaspalvelun kautta. Tällöin sinulle ei kerry myöhästymismaksuja. 

Muussa tapauksessa Klarna ottaa sinuun suoraan yhteyttä ja ilmoittaa takaisinmaksusta. Klarna ottaa sinuun yhteyttä sähköpostilla tarvitessaan pankkitietojasi takaisinmaksun suorittamiseen. Mikäli sinulla on kysyttävää takaisinmaksusta, otathan yhteyttä suoraan Klarnan asiakaspalveluun. Jos sinulla on kysyttävää palauttamastasi paketista, ota yhteyttä VAMSKON asiakaspalveluun. 

Käsittelyaika palautuksiin on enintään 14 vuorokautta, siitä kun vastaanotamme palautuksen varastollamme.

 




Rekisteriseloste

Henkilötietolaki (523/99) 10 § Laatimispvm: 7.1.2010

1. Rekisterin pitäjä
Bella Luna Oy
Heikinpolventie 1
37150 Nokia
Puh. 010 420 6500
Y: 0626766-2

2. Rekisterin nimi
Vamsko verkkokaupan asiakasrekisteri

3. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus (rekisterin käyttötarkoitus)
Verkkokaupan tilausten toimittaminen ja kanta-asiakasrekisterin ylläpitäminen.

4. Rekisterin tietosisältö
Henkilön nimi, kotipaikkakunta, sähköpostiosoite, käyttäjätunnus, tilaushistoria

5. Säännönmukaiset tietojen luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle
Tietoja ei luovuteta Vamskon ulkopuolelle.

    • Olet offline-tilassa. Korjaa yhteysongelmasi jatkaaksesi ostoksia.