YLEISTÄ

Seuraavat ehdot ovat voimassa, kun ostat SAMPLE SALE -myynnistä VAMSKO verkkokaupan kautta.

Sopimus tehdään sinun ja Bella Luna Oy:n , 0626766-2, (”VAMSKO”) välillä, Heikinpolvenkatu 1, 37150 Nokia. VAMSKO noudattaa kuluttajansuojalaissa säädettyjä suosituksia. Ostamalla ja tilaamalla VAMSKO nettikaupasta hyväksyt ehtomme.

Kaikkiin hintoihin (lukuunottamatta Ahvenanmaalle tapahtuvaa myyntiä) sisältyy ALV 24%. VAMSKO pidättää oikeuden korjata virheellisiä hintoja. Kirjoitusvirheitä saattaa esiintyä.

Jos tilauksesi on käsittelyssä, voit edelleen muuttaa tilaustasi ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse asiakaspalvelu@vamsko.fi. Jos varaston keräilylista on jo tulostettu tai tilauksesi on jo lähetetty, et valitettavasti voi enää muuttaa tilaustasi. Voit toki aina käyttää 14 päivän palautusoikeuttasi sen jälkeen, kun olet vastaanottanut pakettisi. Alennusmyynneistä johtuen viiveet ovat mahdollisia toimituksissa.

Varaamme oikeuden kirjoitusvirheisiin, virheellisiin tuotekuvauksiin,  loppuunmyyntiin sekä ylivoimaisiin esteisiin. VAMSKO pidättää oikeuden valikoimamuutoksiin, virheellisiin varastonsaldoihin sekä loppuunmyytyihin tuotteisiin. Teemme kaikkemme, jotta tuotekuvat mahdollisimman hyvin vastaisivat todellisia tuotteita ja niiden sävyjä. Emme kuitenkaan voi taata, että kuvien esillepano on todenmukainen kaikilla näyttöasetuksilla ja laitteilla.

Jos olet alle 18-vuotias, tarvitset huoltajan hyväksynnän tilauksen tekemiseen.

VAMSKO pidättää oikeuden perua tilaus epäillessään petosta. Kaikki petosepäilyt ilmoitetaan poliisille.

TOIMITUSEHDOT

Yli 100€ tilauksiin ilmainen toimitus. Mikäli tilauksen arvo on vähemmän kuin 100€, lisäämme tilauskohtaisina toimituskuluina 5€. Sample parien toimitusaika on keskimäärin 1-6 päivää.

Kun olet tehnyt tilauksen VAMSKO -verkkokaupassa, saat tilausvahvistuksen siihen sähköpostiosoitteeseen, minkä olet ilmoittanut tilauksen yhteydessä. Tarkistathan ystävällisesti, että tilausvahvistuksen tiedot ovat oikein. Jos huomaat tilausvahvistuksessa virheen, ota viipymättä yhteyttä asiakaspalveluun asiakaspalvelu@vamsko.fi. Asiakas on vastuussa kaikista annetuissa tiedoissa olevista virheistä. Kun tilaus on lähetetty varastoltamme, saat sähköpostiisi toimitusvahvistuksen, josta löytyy tilauksen seurantakoodi. Voit jäljittää pakettisi sen avulla Matkahuollon sivuilta.

Toimitukset lähetetään paketteina Matkahuollon noutopisteisiin. Matkahuollon kotiinkuljetuksen toimituskulu on aina 9,95€ riippumatta tilauksen loppusummasta. Kun pakettisi on saapunut noutopisteeseen, saat noutoilmoituksen tekstiviestitse, joten on tärkeää, että olet ilmoittanut puhelinnumerosi oikein. Tarvitset noutoilmoituksen (tai lähetystunnuksen) sekä henkilöllisyystodistuksen noutaaksesi pakettisi.

Voit valita toimitustavaksi myös Matkahuollon kotiinkuljetuksen. Matkahuollon kotiinkuljetuksen toimituskulu on aina 9,95€ riippumatta tilauksen loppusummasta.

Mikäli olet valinnut toimitustavaksi noudon Tampereen myymälästämme saat tekstiviestitse saapumisilmoituksen kun tilaus on noudettavissa. Sinulle 14 vuorokautta aikaa noutaa tilaus myymälästämme. Tarvitset lähetyksen noutamiseen kuvallisen henkilöllisyystodistuksen. Sinulla on 7 päivää aikaa noutaa pakettisi Matkahuollon noutopisteestä. Ellet nouda pakettiasi 7 päivän sisällä, toimitus palautetaan varastolle.

Asiakkaan vastuulla on ottaa VAMSKOn asiakaspalveluun yhteyttä, mikäli noutoilmoitus ei saavu Matkahuollolta tai myymälästämme.

Noutamattomasta sample-pareista veloitamme 25 € käsittelykulun maksutavan mukaisesti. Siksi on erityisen tärkeää, että olet ilmoittanut puhelinnumerosi sekä osoitteesi oikein eikä toimitusta palauteta virheellisten tietojen vuoksi. Jos muutat mielesi, etkä halua tilaamasi tuotteita, sinun on kuitenkin noudettava pakettisi ja palautettava se tavallisen palautuksen tapaan.

Ellei pakettia noudeta, käsitellään se automaattisesti noutamattomana lähetyksenä, josta veloitamme 25 €.

Jos jo pakettia noutaessasi huomaat, että tilauksesi on vahingoittunut, älä vastaanota tilausta. Pyydä virkailijaa merkitsemään pakettiin, että paketti on vahingoittunut toimituksessa ja pyydä palauttamaan paketti VAMSKOlle. Ilmoita vahingosta asiakaspalveluun ja käsittelemme toimituksesi heti sen saavuttua meille.

MAKSUEHDOT

Klarna Checkout

Voit maksaa tilauksesi VISA-, Mastercard- tai VISA Electron -kortilla. Korttimaksut käsittelee yhteistyökumppanimme Klarna AB nopean ja turvallisen maksamisen varmistamiseksi. Voit maksaa tilauksen myös Klarnan kautta luotolla, laskulla tai jakamalla maksun eriin.

Klarnan maksutavat

Yhdessä Klarna Bank AB:n kanssa (Sveavägen 46, 111 34 Tukholma, Ruotsi) tarjoamme seuraavia maksutapoja, joissa maksu tehdään suoraan Klarnalle:

Maksa myöhemmin: Sovita ensin, maksa myöhemmin. Maksa vain tuotteista, jotka aiot pitää. Sinulla on 30 päivää aikaa maksaa ostoksesi. Kun tilauksesi on lähetetty, saat tietoa Klarnalta siitä, miten ja milloin voit suorittaa maksusi.

Jaa maksut osiin: Shoppaile nyt ja maksa kuukausierissä.Saat lisätietoa Klarnalta ostoksen tekemisen jälkeen.Kampanjalasku: jos oston yhteydessä on tarjottu mahdollisuutta pidennettyyn 1–3 kuukauden maksuaikaan aloitusmaksua vastaan (esim. “Osta nyt, maksa helmikuussa”), voit maksaa ostokset kampanjalaskun ehtojen mukaisesti. Huomaa, että VAMSKO ei voi antaa tarkempia tietoja, jos et ole oikeutettu käyttämään Maksa myöhemmin -maksutapaa.

Lisätietoa Klarnan palveluista löydät osoitteesta klarna.com.Klarna käsittelee henkilötietojasi soveltuvan lainsäädännön ja Klarnan tietosuojaselosteen mukaisesti.

Jos sinulla on kysyttävää maksustasi, ota yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun.

PALAUTUKSET

Sample-parien palautusmaksu on 10€ ja se vähennetään palautuksen käsittelyn yhteydessä hyvitettävästä summasta.

Tilauksen vastaanottamisesta sinulla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Voit palauttaa yksittäisen tuotteen tai koko tilauksen. Mahdolliset toimituskulut palautetaan, mikäli asiakas palauttaa koko tilauksen. Huom! Lisäpalveluita kuten kotiinkuljetusta ei hyvitetä palauttaessa tuotteita tilaukselta. Muista, että sekä tuotteen että tuotteen alkuperäispakkauksen on oltava uudenveroiset palauttaessasi tuotteet.

Voit tehdä palautuksen myös Tampereen kivijalkamyymäläämme. Sinulla tulee tuotetta liikkeeseen palauttaessa olla mukana täytetty palautuslomake ja tuotteen alkuperäispakkaus.

Palautuksen hyväksymisen ehdot: 

  • Tuotteen on oltava käyttämätön ja uudenveroinen. Jos tuotteessa on merkkejä käytöstä, palautusta ei hyväksytä. Myös tuotteen pohjan tulee olla puhdas.
  • Huolehdithan tuotteita sovittaessa, ettei niihin tartu hiuksia tai eläinten karvoja. Mikäli tuotteessa tai laatikossa on eläinten karvoja/hiuksia/pölyä, emme voi ottaa tuotetta enää vastaan.
  • Tuote ei saa olla vahingoittunut. Pakkaa tuote huolellisesti kuljetuksen ajaksi. Älä kuitenkaan teippaa kenkälaatikkoa. Teipatuista tai puuttuvista alkuperäisistä kenkälaatikoista veloitamme 5€.
  • Palautus tulee tehdä 14 vuorokauden sisällä tilauksen vastaanottamisesta.

Jos palautettu tuote ei täytä ylläolevia ehtoja, lähetämme tuotteen takaisin sinulle ja veloitamme 20€ toimitus- ja käsittelymaksun. Palautusehtojen vastaisia palautuksia säilytämme 60 vuorokautta.

Näin palautat tuotteen: 

  1. Täytä paketin mukana tullut lomake ja pakkaa lomake yhdessä tuotteen (alkuperäisen kenkälaatikon) kanssa kestävään pakkaukseen. Mikäli lomaketta ei lähetetä palautuksen yhteydessä, emme voi käsitellä palautusta.
  2. Suojaa kenkälaatikko(t) kuljetuksen ajaksi huolellisesti. Älä kuitenkaan teippaa kenkälaatikkoa
  3. Vie paketti Matkahuollon toimipisteeseen ja kerro asiakaspalvelijalle asiakaspalautuskoodi. Löydät koodin palautuslomakkeesta tai kysymällä asiakaspalvelustamme.
  4. Säilytä palautuksen yhteydessä saatu kuitti siihen saakka, kunnes palautuksesi on otettu käsittelyyn. Kuitti on tosite siitä, että palautus on tehty.
  5. HUOM! Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, on tärkeää, että siirrät laskun eräpäivää eteenpäin tai ilmoitat Klarnalle palautuksestasi.
  6. Käsittelemme palautuksen enintään 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet sen varastollamme.
  7. Hyvitys tapahtuu maksutavan mukaisesti.
  8. Kun palautuksesi on käsitelty, saat sähköpostiisi vahvistuksen.

Puutteelliset tai toimituksessa vahingoittuneet tuotteet korvataan mahdollisuuksien mukaan uudella tuotteella. Ellemme pysty tarjoamaan vastaavaa tuotetta, palautamme rahasi kokonaisuudessaan, toimitusmaksut mukaan lukien.

REKLAMAATIO

Mikäli tuotteesta ilmenee virhe, ota aikailematta yhteys asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@vamsko.fi

  1. Reklamaatiot tulee tehdä kirjallisena, sekä toimittaa tilausnumerosi ja liittenä kuvat reklamaatiota koskevasta virheestä osoitteeseen asiakaspalvelu@vamsko.fi
  2. Tuotteillamme on normaali kuluttajansuojalain mukainen takuu.
  3. Takuu ei koske väärinkäytöstä aiheutuneita vaurioita.
  4. Takuu ei koske asiakkaan huolimattomuudesta johtuvia vahinkoja.
  5. Takuu ei koske kuluvien pintojen yhteydessä tapahtuvaa kulumista, kankaiden kulumista, käyttövenymistä tai käytöstä johtuvaa värien himmenemistä koskevia reklamaatioita.
  6. Takuun piiriin ei kuulu myöskään, jos kysymyksessä on tuote, joiden yhteydessä mainitaan tuotteen ominaisuuksiin kuuluvan kuluneen näköinen viimeistely tai erikseen mainitut muut poikkeavat asiat.

Pyrimme aina ensisijaisesti korjaamaan tuotteet.

TAKAISINMAKSU

Maksaessamme rahasi takaisin, käytämme ensisijaisesti aina samaa maksutapaa kuin millä maksoit tilauksesi. Korttimaksuissa ja suoraveloitusmaksuissa varat palautetaan samalle kortille tai tilille, millä maksoit tilauksesi.

Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, laskusummastasi vähennetään palautuksesi arvo kahden arkipäivän kuluessa siitä, kun palautus on vastaanotettu, käsitelty ja hyväksytty. Tämän jälkeen saat Klarnalta automaattisesti päivitetyn laskun, joka sisältää myös ohjeet maksun suorittamisesta, mikäli sinulla on jäljellä olevaa saldoa.

Olet vastuussa maksusta, kunnes VAMSKO on vastaanottanut ja hyväksynyt palautuksesi.

HUOM! Suosittelemme, että ilmoitat Klarnalla palautuksestasi joko kirjautumalla Klarnan omille sivuillesi, Klarnan appiin tai Klarnan asiakaspalvelun kautta. Tällöin laskullesi ei kerry myöhästymismaksuja. VAMSKO ei kykene ilmoittamaan asiakkaan puolesta palautuksesa Klarnalle.

Muussa tapauksessa Klarna ottaa sinuun suoraan yhteyttä ja ilmoittaa takaisinmaksusta. Klarna ottaa sinuun yhteyttä sähköpostilla tarvitessaan pankkitietojasi takaisinmaksun suorittamiseen. Mikäli sinulla on kysyttävää takaisinmaksusta, otathan yhteyttä suoraan Klarnan asiakaspalveluun. Jos sinulla on kysyttävää palauttamastasi paketista, ota yhteyttä VAMSKON asiakaspalveluun asiakaspalvelu@vamsko.fi.

Käsittelyaika palautuksiin on enintään 14 vuorokautta, siitä kun vastaanotamme palautuksen varastollamme.

REKISTERISELOSTE

Henkilötietolaki (523/99) 10 § Laatimispvm: 7.1.2010

1. Rekisterin pitäjä:
Bella Luna Oy
Heikinpolventie 1
37150 Nokia
Y: 0626766-2

2. Rekisterin nimi: Vamsko verkkokaupan asiakasrekisteri

3. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus (rekisterin käyttötarkoitus): Verkkokaupan tilausten toimittaminen ja kanta-asiakasrekisterin ylläpitäminen.

4. Rekisterin tietosisältö: Henkilön nimi, kotipaikkakunta, sähköpostiosoite, käyttäjätunnus, tilaushistoria

5. Säännönmukaiset tietojen luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle: Tietoja ei luovuteta VAMSKOn ulkopuolelle.