PALAUTUKSET

Jos et ole tyytyväinen tilaamiisi tuotteisiin, voit palauttaa käyttämättömät tuotteet. Sinulla on 14 vuorokauden palautusoikeus siitä, kun olet noutanut tilauksen. Muistathan täyttää palautuslomakkeen lähetyksen mukaan. 

21.11.2023 palautuskulu on asiakkaan vastuulla. Palautus tulee tehdä jakeluna suoraan varastollemme, ei noutopisteisiin tai pakettiautomaatteihin. Säilytä palautuksen yhteydessä saatu kuitti siihen saakka, kunnes palautus on otettu käsittelyyn.

NÄIN PALAUTAT TILAUKSEN:

  1. Täytä paketin mukana tullut lomake ja pakkaa lomake tuotteen kanssa alkuperäislaatikkoon. Mikäli lomaketta ei lähetetä palautuksen yhteydessä, emme voi käsitellä palautusta.
  2. Suojaa laatikko(t) huolellisesti alkuperäisellä kuljetuspakkauksella. Älä kuitenkaan teippaa kenkälaatikkoa.
  3. Palautus tulee tehdä asiakkaan omalla kustannuksella suoraan varastollemme, ei noutopisteisiin.
  4. Palautusosoite:
    Bella Luna Oy 
    Heikinpolventie 1
    37150 Nokia
    +358504111639
  5. Säilytä palautuksen yhteydessä saatu kuitti siihen saakka, kunnes palautuksesi on otettu käsittelyyn. Kuitti on tosite siitä, että palautus on tehty.
  6. HUOM! Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, on tärkeää, että siirrät laskun eräpäivää eteenpäin tai ilmoitat Klarnalle palautuksestasi välttyäksesi tarpeettomilta muistutusmaksuilta.

Käsittelemme palautukset enintään 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet sen varastollamme. Hyvitys tapahtuu maksutavan mukaisesti.

PALAUTUKSEN EHDOT:

  • Tuotteen on oltava käyttämätön ja uudenveroinen. Jos tuotteessa on merkkejä käytöstä, palautusta ei hyväksytä. Varmistathan, että myös kengiss tuotteen pohja on täysin puhdas.
  • Huolehdithan tuotteita sovittaessa, ettei niihin tartu hiuksia tai eläinten karvoja. Mikäli tuotteessa on karvoja/pölyä, emme voi ottaa tuotetta enää vastaan.
  • Tuote ei saa olla vahingoittunut. Pakkaa tuote huolellisesti kuljetuksen ajaksi. Älä kuitenkaan teippaa kenkälaatikkoa. Teipatuista kenkälaatikoista veloitamme 5€.

Jos palautettu tuote ei täytä ylläolevia ehtoja, lähetämme tuotteen takaisin sinulle ja veloitamme 20€ toimitus- ja käsittelymaksun.

PALAUTUKSEN HYVITYS JA TAKAISINMAKSU

Takaisinmaksussa käytämme ensisijaisesti aina samaa maksutapaa kuin millä maksoit tilauksesi. Korttimaksuissa ja suoraveloitusmaksuissa varat palautetaan samalle kortille tai tilille, millä maksoit tilauksesi.

Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, laskun summasta vähennetään palautuksesi arvo kahden arkipäivän kuluessa siitä, kun palautus on vastaanotettu, käsitelty ja hyväksytty. Tämän jälkeen saat Klarnalta automaattisesti päivitetyn laskun, joka sisältää myös ohjeet maksun suorittamisesta, mikäli sinulla on jäljellä olevaa saldoa. Olet vastuussa maksusta, kunnes VAMSKO on vastaanottanut ja hyväksynyt palautuksesi. HUOM! Suosittelemme, että ilmoitat Klarnalla palautuksestasi joko kirjautumalla Klarnan omille sivuillesi, Klaran appiin tai Klarnan asiakaspalvelun kautta. Tällöin sinulle ei kerry myöhästymismaksuja.

Muussa tapauksessa Klarna ottaa sinuun suoraan yhteyttä ja ilmoittaa takaisinmaksusta. Klarna ottaa sinuun yhteyttä sähköpostilla tarvitessaan pankkitietojasi takaisinmaksun suorittamiseen. Mikäli sinulla on kysyttävää takaisinmaksusta, otathan yhteyttä suoraan Klarnaan. Jos sinulla on kysyttävää palauttamastasi paketista, ota yhteyttä VAMSKON asiakaspalveluun.

Käsittelyaika palautuksiin on enintään 14 vuorokautta, siitä kun vastaanotamme palautuksen varastollamme. Saat sähköpostiisi vahvistusviestin, kun palautuksesi on käsitelty.

Mahdolliset toimituskulut palautetaan, mikäli asiakas palauttaa koko tilauksen. Huom! Lisäpalveluita kuten kotiinkuljetusta ei hyvitetä palauttaessa tuotteita tilaukselta.

VOINKO VAIHTAA TUOTTEEN?

Valitettavasti emme tarjoa automaattista vaihtoa. Mikäli haluat, voit kuitenkin palauttaa vääränkokoisen tuotteen meille ja tehdä uuden tilauksen heti verkkokaupastamme. Tällöin näet välittömästi, onko tuote saatavilla haluamassasi koossa tai värissä ja saat uuden tuotteen 1-4 arkipäivän kuluessa tilauksesta.

Hyvitämme palauttamasi tuotteen hinnan sinulle, kun olemme käsitelleet palautuksesi. Mikäli palautat koko tilauksen, hyvitämme sinulle myös toimituskulut.

Mikäli olet käyttänyt tilaukseesi alennuskoodin jonka haluat yhdistää vaihtotilaukseesi, ole ystävällisesti yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@vamsko.fi